Medieprodukter:
Fx magasiner, blade, bøger, nyheder, redaktionelle internetsider, musik, film, TV, app’s mv.
Tele og teknik:
Fx telefoni, internet og anden kommunikation, computere, telefoner, TV, HiFi, elektronik, hårde hvidevarer, biler og anden transport mv.
Dagligvarer:
Alle produkter, der indgår i en sædvanlig husholdning, inkl. mad, drikke og andre fødevarer, køkkenredskaber, renholdelse, tekstiler og andet non-food samt øvrige produkter der kan købes i supermarkeder mv.
Skønheds- og livsstilsprodukter:
Fx. design-, mode- og indretningsprodukter samt produkter relateret til bolig og have, personlig pleje, sport, motion, sundhed, tøj, sko, tasker, accessories, kosttilskud, håndlæsning, horoskoper, dating, erotik og rådgivningsprodukter, fx fra SlankeDoktor
Fordelsprogrammer:
Loyalitetsprogrammer, fx Aller Media A/S’ fordelsprogram ”Mit”, som indeholder tilbud fra Aller koncernen og vores Samarbejdspartnere.
Analyser, spil og events:
Fx. tests, undersøgelser, spil, lotteri, gambling, konkurrencer og arrangementer som koncerter, underholdning, vinsmagning, restauranter, madlavning, løb, messer, shopping events, auktioner mv.
Rejser:
Fx ferie- og pakkerejser, transport, ophold, forplejning, oplevelser forlystelser, wellness, rejseudstyr og -forsikringer mv.
E-post:
Fx. e-mail, SMS, MMS, app, push beskeder og lign.
Aller koncernen:
Pt. Aller Media A/S, Aller Holding A/S og Nyhavn Rejser A/S.
Samarbejdspartnere:
Fx de annoncører, sponsorer og øvrige virksomheder, vi løbende samarbejder med. Du kan når som helst se vores aktuelle samarbejdspartnere her / på www.mit.aller.dk
Konkurrencebetingelser
Aller Media A/S afholder i samarbejde med DAY en Facebook-konkurrence, der giver deltagerne mulighed for at vælge tøj fra en virtuel DAY butik, dele spillet med deres venner og vinde indholdet af DAY-posen.
Du deltager i konkurrencen ved at spille spillet, hvor du samler tøj fra en DAY-butik i en indkøbspose. Du har mulighed for at deltage lige så mange gange du vil. Jo flere gange du deltager, des flere lodder får du i konkurrencen. Det er indholdet i den DAY-pose, du senest har samlet, du har mulighed for at vinde.
Du vinder samtidig én bonuspræmie, som du kan dele med en veninde. Tøjet kan fås i DAYs gængse størrelser (str. 34-42).
Der tages forbehold for udgåede og udsolgte varer, størrelser og farver. En erstatningsvare af en tilsvarende værdi vil blive tilbudt. Præmierne kan ikke byttes til kontanter.
Konkurrenceperioden løber fra d. 06.08.2014 til d. 31.08.2014, hvorefter FEMINA trækker lod om vinderen af hovedpræmien. Vinderne af de sekundære præmier (FEMINA-abonnementerne) trækkes løbende i konkurrenceperioden.
Præmier
Der udloddes følgende præmier:
• 1 stk. DAY-pose med tøj fra DAY og en bonuspræmie, du kan dele med en veninde. Samlet præmieværdi: Op til 28.826 kr.
• 10 stk. 3 mdr. abonnement på Femina til en værdi af 454,35 kr. pr. stk.
Alle vinderne får direkte besked og skal bekræfte deres deltagelse i konkurrencen inden for en uge efter modtaget mail fra Aller Media A/S.
Hvis ikke vinderne overholder dette, kan de ikke gøre krav på deres præmie, og Aller Media A/S har derfor ret til at trække nye vindere.
Betingelser for deltagelse
Kun personer bosat i Danmark kan deltage i konkurrencen. Ansatte hos Aller Media A/S samt medlemmer af disses husstande må ikke deltage i konkurrencen.
Deltagelse i konkurrencen er ikke købsbetinget. Vinderen offentliggøres på FEMINAs facebookside. Konkurrencen udbydes af FEMINA i samarbejde med DAY og er på ingen måde sponseret, støttet eller organiseret af Facebook. Oplysninger givet af deltagere i konkurrencen, bliver ikke modtaget af Facebook, men derimod af Aller Media A/S, som ejer FEMINAs facebookside. De angivne informationer bliver udelukkende brugt til konkurrencen. Det er udelukkende ejeren af hjemmesiden – og ikke Facebook – der er ansvarlig for indholdet i konkurrencen, og der kan principielt ikke kræves erstatningsansvar af Facebook i forbindelse med konkurrencen.
Aller Media A/S tilstræber, at information og indhold til enhver tid er opdateret og korrekt, men kan dog ikke garantere, at indholdet er fejlfrit og komplet. Derfor fraskriver Aller Media A/S sig alt ansvar i tilfælde af trykfejl eller fejl i forbindelse med præmieinformationer.
Alle deltagere i konkurrencen skal opgive kontaktoplysninger i form af navn og e-mailadresse. Disse data benyttes udelukkende til at kontakte vinderne. Aller Media A/S tager ikke ansvar for ukorrekte kontaktoplysninger.
Aller Media A/S kan ikke drages til ansvar for fejl på internettet eller mislykket modtagelse af indsendelser. Aller Media A/S har ret til at ændre konkurrencebetingelserne eller stoppe konkurrencen uden varsel, hvis dette findes nødvendigt. I tilfælde af dette har Aller Media A/S også ret til ikke at udløse præmierne.